GNP Energy – kompetanse og rimelig strøm

Annonse

Velg mellom flere løsninger

Når du blir kunde hos GNP Energy, har du flere ulike valgmuligheter.

Folkepakka er en populær løsning som gir deg en god strømavtale, og avtalen demper prissvingninger og unngår pristopper. Dersom du skulle velge denne avtalen, får du også en Fornøydgaranti. Det betyr rett og slett at hvis du ikke er fornøyd med avtalen, får du tilbake fastleddet for inntil 6 måneder. Du tar med andre ord ikke de største sjansene ved å velge denne avtalen.

Hvis du velger Flytende Pris Kampanje, Flytende Pris Online, Flytende Pris Web eller Flytende Pris CO2 Fri, får du en avtale uten bindingstid, og avtalen følger markedssvingningene.

GNP Energy er en uavhengig strømleverandør. I tillegg til å kunne tilby strøm til konkurransedyktige priser, så utfordrer selskapet de største aktørene i bransjen. Jo større konkurranse det er, jo større blir også sjansen for at du som forbruker får billigere strøm. Når du blir kunde hos GNP Energy, så er du dermed også med på å utfordre de gamle og tunge aktørene, og du bidrar til å gjøre konkurransen tøffere på markedet. Det betyr igjen at du er med til å gjøre strømprisene lavere for Ola og Kari Nordmann.

 

Kompetanse i fortid, nåtid og fremtid

Det er medarbeiderne og ledelsen som gir GNP Energy erfaring. Selskap i seg selv er jo ungt, faktisk kun fra 2010. Likevel er det i dag 27 ansatte i hovedkontoret i Sandefjord, og mange har lang erfaring fra kraftbransjen, blant annet med handel med strøm på Nord Pool, forvaltning av kraft og rådgivning og brukerstøtte.

GNP Energy fokuserer på effektivitet. Ressursene skal brukes på å tilby kundene så billig strøm som mulig, og nettopp derfor bruker ikke GNP Energy ressurser på flotte, prangende lokaler tegnet av arkitekter, eller andre dyre løsninger for den saks skyld. Det er kompetanse som er viktig, og det er kompetanse som har fått selskapet dit det er i dag. Det er kompetanse som staker ut veien fremover.

 

God informasjon

God kundeservice er viktig, og kanskje ekstra viktig for et ungt og fremadstormende selskap som GNP Energy jo er. GNP Energy har en ambisjon om å være markedets aller beste på kundeservice, og henvendelser på telefon og e-post blir besvart så fort som mulig. Hjemmesiden har all den informasjonen man trenger som kunde, og under Min Side kan man hele tiden holde seg oppdatert på hva som skjer.

Dessuten er hjemmesiden også utstyrt med en omfattende FAQ-side, hvor du kan finne svarene på de spørsmålene som blir stilt oftest.

 

Bruk av sosiale medier

Når man er ung, så er man også gjerne med på hva som skjer i tiden. I en tid hvor de sosiale mediene fyller mer og mer i folks hverdag, vet GNP Energy at de også er nødt til å være aktive her. Selskapet er i dag ivrige deltakere på sosiale medier som blant annet Facebook, Instagram og YouTube. Du finner også GNP Energy på LinkedIn, hvor du hele tiden kan holde deg oppdatert med seneste nytt fra selskapet. Du kan lese mer her.

 

Utviklingen skal fortsette

GNP Energy har på kort tid utviklet seg til å bli en viktig aktør innenfor kraftbransjen. Det har vært mange utfordringer på veien, og det kommer helt sikkert mange flere. Sånn skal det vel være, for ellers har man jo ingen mulighet for å utvikle seg og bli bedre. Derfor ønsker GNP Energy disse utfordringene velkommen med åpne armer. Hvis du har lyst til å vite mer om GNP Energy, så kan du blant annet få en introduksjon på YouTube. Du kan lese mer her.